Snart smäller det!



Den datorfria dagen är snart ett faktum, och jag sitter i stundo och super i mig dom absolut sista lilla megabajs jag kan få tag på. Jag multitablar just nu 18 stycken internetsidor med diverse innehåll, allt från aftonbladets bästa skvallersidor till youtubes finaste frosseri videos. Man kan väl säga att jag hoppas på en överdosering där jag hamnar i dvala och så ledes slipper genomlida lördagens abstinens frossa.

Jag har också ringt syrran 14 ggr nu för att verkligen bekräfta att vi verkligen inte går över till vintertid i natt, med hopp om att få surfa en extra timme ikväll. Men ack, det sket sig. Jag har fått det bekräftat och undertecknat i 3 exemplar, fram och baksida.

Det ska tydligen också vara på papperet att jag är sjuk i huvudet, men det vill jag vare sig bekräfta eller demenetera.

Jag kommer som sagt att föra dagbok över min extrema lördag, och den kommer upp nu på söndag. Jag har valt att rubricera den med titeln "Extrem överlevnad 2.1".

I see you on the flip side!

/Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0