Underliga är Herrens vägar!

Åkte till kalkstens Hawaii för ett antal år sedan och firade av sommaren i Visby.

När jag var där så blev det lite ändrade planer och jag var tvungen att åka hem tidigare än planerat, båt blev aldrig aktuellt för hemresan för det var bråttom hemåt, så flyg fick det bli. Väl framme vid flygplatsen fick man stå i en kö som var lika lång som Pajalas 1 Maj tåg, ända fördelen var väl att det inte luktade hembänt.

Till slut kom jag på ett plan som sista man.

 

Nu till underligheterna, när jag står och väntar på bagaget i Stockholm så ser jag killen som stod bakom mig i kön i Visby.

Som sagt, jag var den som steg på planet sist och INGEN klev på planet efter mig, och den här snubben var kvar i Visby när planet lyfte, men likväl så står snubben bakom mig här också. Hur gick det till? När jag frågade honom var han bara tyst och log.

/Svenne


Kommentarer
Postat av: Neo

Åkte han som bagage kanske?

2010-08-08 @ 18:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0