Pokerrelaterat...



Jag lägger in en flik till höger där man kan skriva om pokerrelaterade ämnen. Jag har en stark känsla av att det kommer att strömma in diverse handhistorik med tillhörande analyser. Längtar redan.

Spelade decembers 2000$ freeroll på Ipoker idag, 160 bananer ställde upp i denna prestigefyllda böjelse av kortdåreri och jag skalades ganska effektivt av efter 3 timmars spel då det var 17 stycken kvar, inget finalbord denna månad alltså då jag trodde mig skulle kunna göra en favorit i repris.

Spelade 3 timmar av 3€-6€ FL på Noiq-poker igår kväll och slutade +35€ efter att ha legat -170€ ett tag efter diverse dårskap från mina motspelare. 5/6 spelare på det bordet måste ha haft någon form av hjärnblödning, vem den 6:e killen var vet jag dock inte... Men det var hursomhelst den bästa action jag sett sedan Steven Seagal sparkade sönder något kreativt på kanal6.

/Neo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0