Annorlunda Spel



Lira poker på helger blir ofta lite annorlunda, av någon anledning (alkohol) blir spelet betydligt lösare, fler bluffar och högre betar. Av den anledningen får man anpassa spelet och bli lite tightare och försöka hitta bra lägen till vinnande händer.

Jag har för mig att det är en 18-års gräns för att spela poker på nätet, jag kan ha fel och förmodligen har jag det. För dom som skriver i chatten under spelets gång, speciellt på helger kan knappast ha fyllt tvåsiffrigt. Jag menar hur svårt kan det vara för en vuxen att vinna över små barn som har blandat sprit i vällingen.

 

Rullen är nu på 2969:-

 

/Svenne


Kommentarer
Postat av: Neo

Snyggt, snart uppe på 3 lax då

2010-07-11 @ 13:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0