Fan vad bra man är...

Första handen mot tomten floppar jag två par och överbettar 2X pott, killen, förlåt, tomten synar så klart och träffar så småningom sin hålpipa på river efter att lagt in 1/4 av sin stack, bra gjort.

Nästa hand till rakning då jag får in en stor rerais på turn med triss i ess, och tomten synar självklart efter med draget. Han sätter så klart draget på river, hur svårt ska det vara, och han checkar, så klart. Man är ju inte dummare än en hink med sand så man checkar bakom och mycket riktigt...målarskolan ringde och vill ha sin färg tillbaka...

Bara någon kvart senare floppar man stege och får ännu en gång in degen mot samma kille på turn med klart överlägsen hand. Denna gång hade han...surprise surprise - också ett färgdrag, klart han sätter den på river också.

Efter ett jäkla slit var man till slut tillbaka där man började dagen, och ett plus på 4 spänn känns ganska overkligt efter att ha förlorat dom 3 största potterna under hela kvällen. Trots att jag skulle vara långt över 5K nu om jag haft flytet med mig idag.

Rulle: 4 327:-

Tur: 0.01
Självförtroende: Priceless

/Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0