Homegame...

Grabbarna hörde av sig runt 22.30 igår kväll, dom ville lira poker hos  mig exakt just då sa dom. Snacka om att ha framförhållning som en  isbjörn ungefär.

En tomte arme på 7 personer sitter alltså i en stekvarm lägenhet mitt på  en tisdag kväll och speltorskar. Vi var nog inte klara för än klockan  04.00 på morgonen.

Det tog nog inte mer än 1 timmes spel och en ungefär 10-12 stycken  överbetar för än man hade fått sitt nya smeknamn i gruppen. "The  Dentist", hur svårt kan det vara.

En hundring plus vart det, hade blivit betydligt mer om jag vunnit sista  handen för kvällen som var AK mot 55, men femmorna höll.

Tappade ett inköp på SS igår också då jag limpade i SB och B checkade KK. Då killen visat J-hög förra handen och jag denna gång hade två par såg jag inget annat än att trycka in degen på turn, men då hade  han redan checkat in en triss i kungar...well done.

 

Rulle på SS är nu 3891:-

/Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0