Premiär på Jokerstars...

Satte in pengar på Pokerstars för att prova spela lite turneringar. Körde Sunday million, men åkte redan efter 1h 45m.

Först torskade jag en stor pott mot runner runner, för att avsluta med en till. Första handen spelade jag mot bordets mentalsjuka. Jag hade A8 och floppen kommer K 8 4, jag betar han synar, turn kommer 5, jag betar han synar, river är  en 6:a och jag slänger iväg en desperat värdebet, och han SYNAR bara med A7 och runner runner stegen!!! Sa jag att han var mentalsjuk.

Sen åker jag ut med KK mot 66 på tom flopp med två ruter. Turn ruter, river ruter, pang ute.

Ska spela cashgame på SS istället nu, ska bara lugna ner mig lite först. /Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0