Rejält hängd ikväll...

Efter att varit "ledig" från pokern i två dagar för att få upp suget var det dags igen...men...

Förlorade 6/6 all in situationer ikväll. Stor favorit i alla.

Först fick jag AA, vart all in på 9 hög bräda, en 9:a till drar ut mig och killen har 97 så klart...

Sen vart det KK där jag gick all in på turn, killen blixtsynar med dam hög färgdrag, klonkar så klart, annat finns inte...

Sen floppar man stege, får in degen, killen drar ut med högre hålstege.

Sen vart det triss i tvåor, utdragen mot färgdraget så klart igen, tur att jag fick kåk samtidigt...eller inte.

Triss i ess, all in mot färgdraget, gissa vad...

Stege, all in mot färgdraget, gissa vad....


Helt okej kväll ändå, från 5 300:- till 4 533:- på 1, 2 kronors poker. Loggar ut innan man börjar tilta i alla fall, går inte att spela då folk spelar lottodragning. Hatar att spela händer i normala fall, men vad gör man då man får bra kort för en gång skull, man kanske ska folda dom eller varför inte skita i att spela på lördagar då folk verkar vara helt nerknarkade.

Fan vad less man blir. Hade jag haft deras adress just nu hade jag fan åkt hem till dom alla och bajsat i deras brevlåda. Inte vart man då mer sugen att spela efter den här kvällen heller kan jag meddela.

Rättvis kväll...

 

Rulle 4 533:- nu. Ledsen morsan, men det var inte mitt fel.

/Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0