Skrrrrrrrrrrrraaaaaaaaap...

Det var det sista jag hörde innan datorn frös och gav med sig ett vad jag trodde skulle vara ett sista skrik, men döm om min förvåning då jag faktiskt fick igång skiten igen. Lite flyt hade man att man inte var mitt i en pott, det sved tillräckligt mycket att se min J2s på knappen försvinna automatiskt ner i mucken.

Idag vart man kallad clown också, sånt gillar jag. Tydligen bettade jag på för hårt eller för ofta var det kanske. Visste inte att det fanns regler för sånt, jag får läsa på lite verkar det som. Det kanske står i Svenska spels manual för vinnande pokerspelare under kapitlet satsningar. Får passa på och läsa på kapitlet med preflopfold också, har inte riktigt förstått mig på den taktiken heller, men man lär sig väl med tiden som man spelar...

Skämt å sido. Clownrullen på SS är nu uppe på 3 631:-.

/Neo - a.k.a "the clown"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0