Snabbt lir på ss i kväll...

Lirade knappt ett par timmar ikväll. Har jobbat på skithålet hela dagen så därför fick det bli en kortare session.

 

Jag bytte säkert bord 7,8 ggr under den tiden, så det vart inte så mycket lir med tanke på att man spenderad mycket tid på att hitta bord med bra värde på.

 

Men imorgon jobbar jag till 19.00 och då ska det kunna bli en betydligt längre session efter det. Man har ju nämligen den förmånen att vara helt ledig under torsdagen...

Jag funderar på att enbart lira turneringar på Ipoker imorgon, får se hur jag gör. Jobbigt dock att tacklas med så många fransmän på en och samma gång, samtidigt som det är helt jävla otroligt hur kass en hel nation kan vara alltså.

Så här tänkte jag mig schemat.

$2 000GP Freezeout - 5.50$ inköp
$5 500GP Freezeout - 5.50$ inköp
$20 000G Rebuy - 11$ inköp
$10 000G Rebuy - 5.50$ inköp
$3 000GP Freezeout - 5.50$ inköp

 

Bilden är meningen att ge en realistisk illustration över hur jag effektivt bygger stack under hela morgonkvällen.



Mikroplus på SS idag alltså, och då ger det mig en rulle på 3 131:- där.

/Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0