Sng på jokerstars...

Våldtagningen på Jokerstars fortsätter. Först KK mot AA första handen, sen blir jag all in med AQ K7 och hur svårt är det att missa kungen...och sen AJ K9 samma fenomen där. På den sista hamnar jag HU mot en snubbe som måste ha fått hjälp att logga in på kontot, för jag tror inte att han har hjärna nog att veta hur man gör. Helt fantastiskt, hade honom nere på 3 000 men han fortsatte trycka all in hela tiden, 36off inga problem, 25off inga problem, klonk, klonk klonk. Trodde jag hade honom med 88, men han floppar stege...lol. Vad säger man, killen med flytväst.

Blir nog ingen uppgång där denna månad, blir att betala in sig med vanliga pengar igen till sunday milion imorgon kväll.

/Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0