Svenska spel igår kväll...

Det vart några timmar på SS igår kväll efter jobbet. Jag är inte imponerad av mina motståndare än så länge, antingen kör dom så det ryker eller så spelar dom ultra passivt, bara att variera spelet så går det inte att torska.

Hade en hand som exempel där jag hade KJs och höjde preflop, fick en syn från BB och floppen kommer 9 8 3. Han checkar och jag var nära på att betta men får den där "han kommer att checkraisa mig känslan" så jag checkar bakom. Turn kommer en 7:a och han checkar igen underligt nog, men jag ska inte ifrågesätta The Masterminds of the ss superstars. Jag checkar bakom alltså. River kommer T som ger mig stegen med knekten, men med färgbräda också tyvärr. Han slänger på en bet på lite över pott, jag är inte förvånad, och jag synar bara då jag inte vet vad jag gör på en eventuell återhöjning efter det. Han visar 99 för floppad triss, och har i princip dragit ut sig själv, grattis till det konststycket då.

Rullen på SS är nu uppe i 3036:-

/Neo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0