Tillbaka till verkligheten

 

 

Hem ljuva hem. Trodde det var enklare att spela på hemmaplan, så var inte fallet denna gång, det kändes bra och det fanns en del lite sämre spelare med bra självförtroende som spelade tufft med händer som dom kanske inte borde gjort.

Det visades sig att med en hög tur faktor så funkade detta spel alldeles utmärkt denna dag dom gånger dom spelade mot mig, sedan att dom förlorade alla sina pengar några minuter senare mot någon annan får jag tydligen ingen bonus för. Nää ingen lycka i dom stora potterna idag. Exempel : AA mot Q10. Favorit 84%. AK mot K5.Favorit 87%. Behöver jag tillägga att jag var favorit med marginal i alla dom stora potter jag förlorade, nej jag är inte bitter. Nästa gång är det väl min tur.

 

Rullen är nu på 3471:-

 

/Svenne


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-07-22 @ 11:11:55
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0