Fast jobb...

Det här är absolut inte ett desperat inlägg för att försöka få inspiration att skriva något. Nej, nej.


Jaha, då var man fast anställd då, efter ganska precis ett års slit. Så nu är det bara att gå upp 7 nivåer i pokern och skotta som en skadeskjuten hare. Eller? Just nu är jag nog mer nöjd över att jag inte torskar mer än vad jag gör, då det egentligen inte finns något riktigt flyt i spelet (säger jag efter att precis dragit in nästan 4 inköp på ett bord), men man vill ju gärna vinna alla potter, och helst hela tiden.

Har väl inget mer att säga egentligen än att J2 fortfarande är en starthand det med, lämna inget åt slumpen, ingen kommer ihåg en fegis, det är ALLTID 50/50. Med dom kloka visdomsorden säger vi god natt.

/Neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0